Wednesday 18 September 2013

Around the World



Okay harini saya nak share sikit tentang saya dan perjalanan saya around the world. Ewah konon..Alhamdulillah, saya baru berusia 19 tahun, tetapi telah menjelajah hampir ke 20 negara. Ini semua rezeki Allah bagi. Dapat juga aku peluang utk merantau ke negara2 orang.

Where I've been so far :
  • UK. (benda wajib yg orang mesti nak tau kan? hihi)
  • US 
  • Canada
  • Brunei
  • Indonesia
  • Switzerland
  • France
  • Thailand
  • Vietnam
  • Singapore
  • Sweden
  • Holland
  • Spain
  • China
  • New Zealand
  • South Africa
  • Lesotho
  • Egypt
  • Korea
  • Australia
  • Japan
  • Cambodia
And to name a few more which I can't remember currently. Alhamdulillah, ini semua rezeki Allah bagi. Okay, mcamana aku dpt pergi ke semua negara2 ini? Of course yg ptama sbb dengan izin Allah, kalau tak macamana nak sampaikan ke sini? Kedua, ayah aku kerja dengan sebuah syarikat minyak, oleh itu, kami perlu merantau ke negara2 orang dan menetap selama 2 - 4 tahun la juga. 

Kami pernah menetap di UK, I was brought up there, (tp aku ni xdela cantik mcm mat salleh pon). We lived at Miltonkeynes, London and Cardiff, Wales. Haa hamik kau dh ckp om putih. Hihi.. Aku just nak share je dekat sini sementara aku masih igt negara mana yg dh penah pegi. Kang takut dh tua2 nnt dh lupooo tu yg den takut sgt tu haa. Hihi. nnt akan update psl pengalaman aku k. kalau ada yg berminat nk baca la. hehe. 

Salam :)

3 comments: